Posted in Մայրենի

Լավ է կույր աչքով,քան կույր մտքով…

Մի օր մի տղա է լինում անունը նարեկ:Նա մի օր ուզում է գնալ իր կույր տատիկի Տուն:Գնում է գնում հասնում է:Իր կույր տատիկը միշտ չէր հավատում իրեն և ուրիշներին:Տղան թակում է դուռը և տատիկը հարցնում է ով է:Տղնա ասում է քո թոռն է:Տատիկը ասում է սուտ մի խոսիր դու չես իմ թոռնիկը:Տղան ասում է ես եմ քո թոռնիկը Նարեկն է բաց դուռը:Տատիկը դուռը բացում է Նարեկ թոռնիկս ինչպես ես:Նարեկը ասում է լավ եմ իմ սիրելի տատիկ դու ինչպես ես տատիկը ասւմ է լավ եմ:Տղան ասում է եկել եմ որ խնամեմ քեզ իմ տատիկ:Թոռբիկը իրեն չայ է տալիս,թխվածքաբլիթ է տալիս:Բայց տղան չէր ուտում թխվածքաբլիթ,որ տատիկն ուտի:Բայց տատիկն իր մտքում ասում է հաստատ իրեն կես բաժակ ավել շատ է լցրել չայը,հաստատ ինքը ավելի շատ է ուտում թխվածքաբլիք քան ինքը:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *